Megrendelés

Mikor kapom meg az általam megrendelt terméke(ke)t?

2019.10.22 00:00

Átvételi lehetőségek, Szállítás

 

A megrendelt termékek személyes átvételére Budapesten, előzetes egyeztetés alapján lehetséges.

Kérjük, hogy ezirányú igényét előzetesen az info@pleinart.hu e-mail címen jelezni szíveskedjék.

A megrendelt termék utánvéttel történő kiszállítására nincs lehetőség.

 

Futárszolgálat:

A Szolgáltató a megrendelt termékeket házhoz szállítja szállítmányozó cég igénybevételével.

Az Ön által kifizetett termék díja tartalamzza a futárszolgálat egyszeri díját.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja.

 

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés feladásakor megadott helyszínen teljesíti. 

 

Kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között van-e lehetőség.

 

A Felhasználó megadhatja-e a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.

 

A csomag aktuális helyzetéről a futárcég küld értesítő e-mailt vagy SMSt.

 

Nincs lehetőség arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt. 

 

Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, nincs 2. kézbesítés és újra meg kell rendelni a terméket.

 

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

 

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

Szállítási határidő (3-5 munkanap, akció ideje alatt 15 munkanap)

 

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

Posta csomag: 

 

Lehetősége van ajánlott postacsomagként történő szállítást kérni az Ön által kifizetett termékre, a megrendelésekor megadott postacímre. Ebben az esetben a Magyar Posta alapdíjcsomagján felül kizárólag törékeny és/vagy terjedelmes extradíjat tartalmazhat az Ön részére elküldött ajánlott postacsomag. A postacsomagkénti szállítás egyszeri díját az Ön által megrendelt termék vételára tartalmazza. Utánvétes postacsomagként történő elküldésre nincs lehetőség. A postai csomagok szállítására vonatkozóan a Magyar Posta Zrt. üzletszabályzatában foglaltak irányadók.

----

Ha bármilyen kérdése merülne fel, kérjük írja le nekünk, töltse ki az Kérdések feltétele űrlapot, mely megnyitásához KATTINTSON IDE.

 

Webáruház készítés